Kalendář akcí
<< | Listopad 2026 | >> | ||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
INFORMACE O PROVOZU PODATELNY A O PODMÍNKÁCH PŘIJÍMÁNÍ DOKUMENTŮ NA DSS LITVÍNOV,P.O.
CENTRÁLNÍ PODATELNA
KONTAKTY ŘEDITELSTVÍ
DOMOVY SOCIÁLNÍCH SLUŽEB LITVÍNOV, P.O.
Korespondenční adresa pro klienty umístěné v objektu Litvínov - Janov, Křižatecká ul.:
Křižatecká 16
435 42 Litvínov - Janov
ÚŘEDNÍ HODINY PODATELNY:
Pondělí až pátek od 8.00 hod. do 13.00 hod.
Na výše uvedeném pracovišti jsou přijímána osobní a poštovní listovní podání. V případě, že doručený dokument v analogové podobě je neúplný nebo nečitelný (poškozený) a je možné určit odesílatele dokumentu a jeho kontaktní údaje, bude odesílatel o zjištěné vadě vyrozuměn a bude stanoven další postup pro její odstranění. Nepodaří-li se vadu odstranit nebo není-li možné určit odesílatele dokumentu a jeho kontaktní údaje, poškozený dokument není dále nezpracováván. Na tomto pracovišti je možné i osobní a poštovní doručování datových zpráv na technických nosičích:
Elektronická adresa podatelny: podatelna@dsslitvinov.cz
ID DATOVÉ SCHRÁNKY: AWDKJIH
Datovou zprávu (podání v digitální podobě) je možné doručit:
PRAVIDLA PRO PODÁNÍ NA PŘENOSNÉM TECHNICKÉM NOSIČI DAT:
PŘIJÍMANÉ FORMÁTY DATOVÝCH ZPRÁV:
Statické textové dokumenty a statické kombinované textové a obrazové dokumenty:
Statické obrazové dokumenty:
Dynamické obrazové dokumenty:
Zvukové dokumenty:
Databáze:
Náležitosti doručování datové zprávy:
Pokud je součástí jednoho podání více elektronických dokumentů, musí být zřejmé, který dokument je vlastním podáním a které dokumenty jsou elektronickými přílohami tohoto podání.
Bezpečnost datové zprávy:
Pokud datovou zprávu nelze zobrazit uživatelsky vnímatelným způsobem (např. je nečitelná) a obsahuje chybný datový formát nebo počítačový program, jenž je způsobilý přivodit škodu na informačním systému nebo na informacích zpracovávaných orgánem veřejné moci, není podatelnou přijata a odesílatel, pokud je znám, je o této skutečnosti vyrozuměn.
Potvrzení o doručení datové zprávy:
Zpráva potvrzující doručení datové zprávy není potvrzením splnění náležitostí podání podle jiných právních předpisů. Pokud bude zjištěno, že datová zpráva v tomto smyslu nemá předepsané náležitosti nebo trpí-li jinými vadami, bude podavatel vyzván k jejich odstranění, k čemuž mu bude poskytnuta přiměřená lhůta.
Ochrana osobních a citlivých údajů
Domovy sociálních služeb Litvínov, p.o. shromažďují a zpracovávají osobní údaje žadatelů, uživatelů služeb (zástupců těchto osob) a poskytovatelů služeb (zaměstnanců a dalších osob organizace) na základě prohlášení osob o souhlasu se zpracováním osobních údajů a využíváním rodného čísla.
Shromažďovány jsou pouze ty údaje, které jsou nezbytně nutné k výkonu poskytování služeb. Osobní údaje jsou organizací shromažďovány, zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění nebo v souladu s právy a povinnostmi vyplývajících ze zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ze dne 14. 3. 2006 v platném znění.
Organizace zajišťuje bezpečnost osobních dat a ochranu před jejich zneužitím. Rodné číslo je zpracováváno pouze pro nezbytnou potřebu organizace. Je vedeno výhradně v agendách podléhajících zvláštnímu režimu zpracování a zabezpečení a řídí se dle ustanovení §13c odst. 1 písm. c) zákona č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných číslech a o změně některých zákonů (zákon o evidenci obyvatel) v platném znění.
Osobní údaje jsou zpracovávány s cílem zabezpečit výkon služeb sociální péče v rozsahu a činnostech stanovených zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ze dne 14.3.2006 v platném znění a vyhláškou, kterou se provádějí ustanovení zákona o sociálních službách. Jednání o smluvním vztahu a plnění smlouvy uzavřené k poskytování sociální péče a nezbytné péče zdravotní.
Příjemcem osobních dat jsou výhradně pověření zaměstnanci organizace, kteří jsou vázáni povinností mlčenlivosti ve smyslu zákona a vnitřních předpisů organizace. Doba uchovávání osobních údajů se řídí ustanoveními zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů a vnitřními předpisy. Osobní údaje uživatelů služeb zpracovává organizace po dobu umístění a poskytování služby sociální péče až do doby archivace a skartace.